|
Yupickup - pelinny
3 yıl önce
719 oy
sizce sizin neden sevgiliniz yok

Yupickup - 15d6bc8983fdd1_32x32.jpg
iremcan_2222
3 ay önce
sevgilim var benim
1
Bekleyiniz
Yupickup - 15a7a2f089d493_32x32.jpg
Krm_zgr
2 yıl önce
ben kendimi görmemek için aynaya bakamıyom kim bana baksın
2
Bekleyiniz
Yupickup - 15a1697c7f3872_32x32.jpg
No Name
2 yıl önce
tipsizim :smiley:
2
Bekleyiniz
Yupickup - 15929629e3269d_32x32.jpg
aynurdgn
2 yıl önce
bu aralar dersler sınavlar yogun
5
Bekleyiniz
Yupickup - 15a19febe6f781_32x32.jpg
gokce
2 yıl önce
anlaşabildiğim kimseyi bulamıyorum ya bende ya da karşıma çıkan erkeklerde bir sorun var
4
Bekleyiniz
Yupickup - sevincozlem
2 yıl önce
191 oy
Türk tarihi çok eski zamanlara dayanmaktadır, bu zaman içerisinde bir çok devlet kurulmuş ve yıkılmıştır. Sizce Türk tarihinin en parlak ve ileri seviyedeki devleti hangisidir?

Yupickup - 15855ab79d74cf_40x40.jpg
zhryldrm91
2 yıl önce
ilk Türk isminin geçtiği Göktürk Devleti :smile:
5
Yupickup - 159fb86ad3bc77_16x16.jpg
Murder One Aynen katılıyorum size
2
  -  
2 yıl önce
Bekleyiniz
Yupickup - 1584dd00fd8575_40x40.jpg
oduncu
2 yıl önce
güzel bir soru olmuş, en güzel yanı da Türk tarihinin Osmanlı dan ibaret olmadığını görmüş olurlar.
5
Bekleyiniz
Yupickup - zhryldrm91
3 yıl önce
32 oy
Sizce erkekleri karizmatik gösteren şey nedir

Yupickup - erkekleri karizmatik gösteren şey nedir
Bekleyiniz
Yupickup'ta bu soruyu oylayabilmek için Giriş yap veya Hesap oluştur.
   Ses tonu
4 - 12.50 %
   Kendine özgü bir gülüş
11 - 34.38 %
   Bakışları
6 - 18.75 %
   Giyim tarzı
7 - 21.88 %
   Kirli sakal
1 - 3.13 %
   Geniş omuz, kaslı vucut
2 - 6.25 %
   Dövme, küpe, vs aksesuar
0 - 0.00 %
   Diğer
1 - 3.13 %
Yupickup - 159462f0ce97a1_32x32.jpg
meldaanil
3 yıl önce
Gulusu
2
Bekleyiniz
Yupickup - 15929629e3269d_32x32.jpg
aynurdgn
3 yıl önce
kendine özgü havası
3
Bekleyiniz
Yupickup - 15915eca853b56_32x32.jpg
neseduru
3 yıl önce
etkileyici bakışlar.
4
Bekleyiniz
Yupickup - 15a4642c5f30d9_32x32.jpg
Birgül Arslan
3 yıl önce
Bana göre karizmatikliğin yüzde 90I ı insanın yüzündedir.
5
Bekleyiniz
Yupickup - 1584dd04dc8713_40x40.jpg
poseidon
3 yıl önce
Bazı bakışlar... Bitiriyo insanı ya :smiling_imp:
5
Bekleyiniz
Yupickup - defnee846
4 ay önce
29 oy

Bekleyiniz
Yupickup'ta bu soruyu oylayabilmek için Giriş yap veya Hesap oluştur.
   A) bir veya iki tane yeterli
16 - 55.17 %
   B) iki veya üç tane yeterli
13 - 44.83 %
Yupickup - yasmin
2 yıl önce
108 oy
Hayvanlara yapılan işkence, ölümlere verilen cezalar ve mücadele yeterli mi?

Yupickup - 159319db746425_32x32.jpg
mehmet_oner
2 yıl önce
bu da bir cinayet insanlara yapılan bu tür şeylerle hayvanlara yapılanların ayırt edilememesi gerekiyor. bu nasıl bir şeydir insanın aklı almıyor.
2
Bekleyiniz
Yükleniyor
Daha çok soru getir
İçini Dök - Yinebirgün Sponsorlu reklam