|
  Arama

Bekleyiniz
#internet
Yupickup - oduncu
2 yıl önce
114 oy

Yupickup - no_image.jpg
sansyorumudestek
2 yıl önce
Haberi zaten tarafsız alamıyoruz, tek doğru yayın sosyal medyada.
4
Bekleyiniz
Yupickup - ialpsonmez
2 yıl önce
236 oy

Yupickup - Sizce internet insanı asosyal hale getiriyor mu?
Bekleyiniz
Yupickup - no_image.jpg
sansyorumudestek
2 yıl önce
İşimiz gereği yapışık olduk koltukla rezil bir dünya imiş sanal alem.
2
Bekleyiniz
Yupickup - 15a4642c5f30d9_32x32.jpg
Birgül Arslan
2 yıl önce
sanırım evet
1
Bekleyiniz
Yupickup - 1584dd04dc8713_40x40.jpg
poseidon
2 yıl önce
kullanıcıya göre değişir. iyi kullanırsa birşey olmaz
3
Bekleyiniz
Yupickup - 15a463e305ea49_32x32.jpg
pelinny
2 yıl önce
bence hayır internette bi sosyal faaliyet:smile::smile::smile:
1
Bekleyiniz
Yupickup - 1584dd06267198_40x40.jpg
El Guapo
2 yıl önce
Evet Kendimden biliyorum.:smile:
3
Bekleyiniz
Yupickup - pelinny
2 yıl önce
91 oy
Yediğiniz içtiğiniz şeylerin fotoğraflarını sosyal medyada paylaşır mısınız?

Yupickup - Yediğiniz içtiğiniz şeylerin fotoğraflarını sosyal medyada paylaşır mısınız?
Bekleyiniz
Yupickup - 1584dd04dc8713_40x40.jpg
poseidon
2 yıl önce
"kocişimle kahvaltı qeyfiii" diye not düşen görmemiş kezbanların yaptığı gereksiz şey :angry:
4
Bekleyiniz
Yupickup - 1584dd00fd8575_40x40.jpg
oduncu
2 yıl önce
ayıptı biz çocukken, birinin görür de canı çeker, belki onlarda yoktur, günahtır diyilerekbüyütüldük Biz. ne ara böyle olduk ne ara bu kadar bozulduk
3
Bekleyiniz
Yupickup - 15a463f3f936b9_32x32.jpg
atom
2 yıl önce
tam bir görgüsüzlük olan eylem.
4
Bekleyiniz
Yupickup - portalbeyin
2 yıl önce
100 oy

Yupickup - no_image.jpg
okuruz
2 yıl önce
Artik kimse reklamlara tiklamiyor bu bir gercek kissel tatmin mutluluk daha onemli
3
Bekleyiniz
Yupickup - no_image.jpg
sansyorumudestek
2 yıl önce
Eski bir blogger olarak para kazanmak için yazıyorsanız kesinlikle kepenk kapatırsınız.
4
Bekleyiniz
Yupickup - 15a463ec51ccd7_32x32.jpg
tupai
2 yıl önce
#portalbeyin aslında en büyük sıkıntı ülkemizdeki insanların interneti az kullanması ve tüm vakitlerini facebook, twitter da geçirmesi
5
Bekleyiniz
Yupickup - 1005portal_blogger.png
portalbeyin
2 yıl önce
Merhaba arkadaşlar, böyle bir blogum var: “ http://www.portalblogger.com ” Blogunu her gün bir adım daha ileri götürmeyi hedefleyen Blogger'lar için araçlar, eklentiler ve faydalı ipuçları paylaşır. Portal Blogger, tamamen çözüm odaklı içerikler paylaşır. Karşılaştığınız ve karşılaşabileceğiniz tüm sorunların çözümünü ve size lazım olan tüm eklentileri burada bulabilirsiniz:
3
Bekleyiniz
Yupickup - zhryldrm91
2 yıl önce
84 oy
işinize en çok yarayan sosyal ağ hangisi?

Yupickup - 159319db746425_32x32.jpg
mehmet_oner
2 yıl önce
wikipedia iyiydi istediğimiz bilgiye ulaşabiliyorduk
2
Bekleyiniz
Yupickup - 15929629e3269d_32x32.jpg
aynurdgn
2 yıl önce
youtube istediğim müziğe ulaşabiliyorum
2
Bekleyiniz
Yupickup - 158baa93a90a1e_40x40.jpg
perseus
2 yıl önce
facebook reklamları az da olsa işe arıyor
5
Bekleyiniz
Yupickup - no_image.jpg
craim
2 yıl önce
wikiydi amma kapandı
5
Yupickup - 15929662732698_16x16.jpg
Çerkez Hatice aynen yaaa bir şey aradığımızda hemen bakıyorduk
1
  -  
2 yıl önce
Bekleyiniz
Yupickup - Murder One
1 yıl önce
85 oy
İnterneti, sosyal medyayı vs hangi parti seçmeni daha çok kullanıyor?

Yupickup - 15a463ec51ccd7_32x32.jpg
tupai
1 yıl önce
ben asgari ücretin dünyada en çok Türkiye de verildiğini söyleyen adam gördüm. Hiç açıpta interneti filan arastırmamıs ki !!! hangi seçmen grubu olduğunu siz anladınız
4
Yupickup - 159fb86ad3bc77_16x16.jpg
Murder One koyun dedik mi de kızıyor sığırlar
3
  -  
1 yıl önce
Bekleyiniz
Yupickup - 159462f0ce97a1_32x32.jpg
meldaanil
1 yıl önce
chp ve iyi parti seçmenidir. Çünki baksınıza akp lilere yandaş medyadan dinlediklerini doğru sanıyorlar araştırma filan hiçbirşey yok onlar da araştırsalar coğu şeyin yalan olduğunu öğrenecekler
8
Yupickup - 15a19febe6f781_16x16.jpg
gokce :smiley: onlar hala göklerde ucağımız var sanıyor :smiley:
3
  -  
1 yıl önce
Bekleyiniz
Yükleniyor
Daha çok soru getir